20+ év

230 000+ FB rajongó

3 000 000+ rendelés


Üzleti feltételek


Az alábbi feltételek határozzák meg és tisztázzák az eladó, a HomeGym s.r.o., Na Zahradách 2A, 69002 Břeclav , Česká Republika, IČO 27708144, DIČ CZ27708144 Zápsáno na Obchodním rejstříku Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 53530 és a vevő (vásárló, fogyasztó) jogait és kötelezettségeit.
 A szerződéses kapcsolat a Cseh Köztársaság törvényeinek megfelelően köttetik. Amennyiben az egyik fél a fogyasztó,  a Polgári Törvénykönyv (č.89/2012), szabályai, valamint a fogyasztóvédelmi törvény (č. 634/1992 Sb.) szabályozzák, amennyiben a vevő adószámmal vásárol, a "Záró rendelkezések"-ben közzétett módosítás lép érvénybe. Az adásvételi szerződés tartalmazhat ettől eltérő megállapodásokat. Ez az eltérő megállapodás az adott adásvételi szerződésben az üzletszabályzattal szemben elsőbbséget élvez. Az Üzletszabályzatot az eladó módosíthatja vagy kiegészítheti.


Szállítási határidő
  • Minden egyes tétel esetében fel van tüntetve, hogy készleten van-e. Általában a terméket legkésőbb a rendelés leadását követő munkanapon feladjuk. A vevőnek minden megrendelés esetében lehetősége van a szállítási dátumról egyeztetni  (munkanap).
  • A "Fitness gépek" szekcióba tartozó ajándékok mindig törvényes vételár visszafizetési határidő leteltével, vagyis 14 nappal a termék átvételét követően kerülnek kiszállításra. Az ajándékokat a vevő által a megrendelés során megadott szállítási címre küldjük. Az ajándékokat és  küldeményeket minden esteben a GLS futárszolgálattal küldjük, a fuvarozó a címzettet telefonon értesíteni és a szállítás idejéről egyeztetni. Ha az ügyfél nem fogadja el a szállítmányt, a szállítmány nem kerül szállítási díj nélkül újból kiküldésre. Az üzemeltető az ilyen szállítmányt elutasítottnak tekinti. Ha az ügyfél kéri az ajándékot, az üzemeltető újraküldi, ebben az esetben a vevő köteles a 1.600, - Ft szállítási díjat fizetni minden egyes szállítmányért.
Fizetési feltételek
  • Utánvéttel - az áru árát szállítás során, átvételkor fizeti ki. 
  • Online, kártyás fizetés - fizetés történhet Visa, Master Card, Visa Electron, Maestrologo_visalogo_visa_electronlogo_mclogo_maestro
  • Átutalással bankszámlára - az árut a szállítás előtt fizeti, a számlát a fizetéshez szükséges adatokkal legkésőbb a rendelés leadását követő munkanapon elküldjük. Amennyiben az összeget 5 napon belül a számla küldése után nem fizeti ki, a rendelés törlődik.
    Adásvételi szerződés

    Az áru bemutatása a  www.profigym.hu webfelületén csak tájékoztató jellegű, és az eladó nem köteles ezekről a termékekről adásvételi szerződést kötni. A Polgári Törvénykönyv t § 1732, 2. bekezdés  rendelkezéseit kell alkalmazni. A vevő a webfelületen illetve telefonon keresztül leadott rendelésével adásvételi szerződés kötését javasolja. Az eladó haladéktalanul e-mailben megerősíti a javaslat kézhezvételét, miközben ez a megerősítés nem minősül az adásvételi szerződés megkötéséhez való hozzájárulásnak.
    Az adásvételi szerződés akkor tekinthető megkötöttnek, amikor az eladó az árut elküldi a vevőnek. Az áru feladásának pillanatában tehát  az adásvételi szerződés az eladó és a vevő közt egyértelműen  megkötöttnek minősül, és ezt a szerződést az eladó  érvényes üzleti feltételei szabályozzák. 
A vevő az adásvételi szerződés kötési javaslatát  szankció nélkül visszavonhatja, amíg a megrendelt áru az eladó által feladásra nem kerül. A vevő erről a szándékáról az eladót e-mailben értesíti. Az adásvételi szerződés a Cseh Köztársaságban érvényes hivatalos nyelven köttetik. Az adásvételi szerződés mindig határozott időtartamra szól, az áru átvételének idejétől. Ezzel a vevő vagy az eladó jogai nem szűnnek meg, ezek a jogok az érvényes cseh jogszabályzat körébe esnek.

    A hibás teljesítés


    A felek jogaira és kötelességeire a hibás teljesítés szempontjából a Polgári Törvénykönyv jogszabályai (különösen a 1914-1925§ , 2099-2117 § és  2161-2174§ ) vonatkoznak.
    Az eladó a vevőnek vallja, hogy az áru átvételkor nem tartalmaz hibákat, amikor a vevő átvette az árut, az megfelelt a jogi követelményeknek.

    További szolgáltatások


    Berendezések többszöri vásárlás esetén min. 3% kedvezményt ajánlunk.
    Egyszeri nagyobb tételben történő fitneszberendezés vásárlása esetén kedvezmény lehetséges
    A profigym.hu-n vásárolt erősítőgép megvásárlásakor a régi gép elvitelét lebonyolíttathatja az új gépet kiszállító céggel, amennyiben a korábbi gépet is tőlük vásárolta.
    Az erősítőgépek csoportjából a nem ingyenes beszereléssel kínált gépek esetén a szolgáltatóval egyeztessen a beszerelés feltételeiről.

    Garancia és szerviz 
 



    Abban az esetben, ha a szállításkor sérült szállítmány kerül kézbesítésre, kérjük, jelezze az átadáskor a jegyzőkönyvben a hibát, amely alapján a futárszolgálatnál a kártérítési igényt benyújthatjuk! A garancia és szerviz igénye munkanapokon eltérő megállapodás hiányában 8.00-tól 16.00 óráig benyújtható.

    A szállítás módja

    • A küldeményeket futárszolgálattal a megrendelő címére küldjük. A termék árához a következő szállítási díjat számoljuk fel
    A bevásárlás összege GLS szállítási díja utalás/bankártyás fizetés utánvét
    15 999 HUF alatt 1 390 HUF +0 HUF +690 HUF
    16 000 HUF - 20 999 HUF 1090 HUF +0 HUF +690 HUF
    21 000 HUF - 26 999 HUF 999 HUF +0 HUF +690 HUF
    27 000 HUF felett 0 HUF +0 HUF +690 HUF
    viszonteladói D10 árkategória GLS szállítási díja utalás/bankártyás fizetés utánvét
    a vásárlás értékétől függetlenül 1 390 HUF +0 HUF +690 HUF
    Csomagolási díjat nem számolunk fel. A GLS a csomag feladását követő munkanapon 8-17 óra között szállít az Ön által megadott címre. Kérjük, hogy olyan szállítási címet jelöljön meg a megrendelésnél, ahol Ön napközben is elérhető. Kérjük, hogy az adatainál a telefonszámát is adja meg, hogy a futár szükség esetén felvehesse Önnel a kapcsolatot. A kiszállítási értesítőt követő munkanapon a csomagazonosító szám segítségével Ön is érdeklődhet a csomag állapotáról a GLS Ügyfélszolgálatán. Az ügyfélszolgálat a 06-1/802-0265 telefonszámon érhető el munkanapokon 7-19 óra között. A csomagküldő szolgálat az alábbi weblapon is elérhető: http://www.gls-hungary.com.

    Reklamáció
    • Minden árura érvényes a törvényes szavatossági határidő. Ez minden látható és rejtett áruhibára vonatkozik, amelyek nem egyeztethetőek össze a működési, esztétikai és használhatósági tényezőkkel. Ahol szükséges, az eladó garancialevelet állít ki, melyet a vevő az áruval együtt kap meg. A többi áru esetében az áru eredetét a vásárló a számlával vagy szállítólevéllel igazolja. A vevő kötelessége e dokumentumok megőrzése a szavatossági idő lejártáig.
    • A vásárló köteles az árut átvétel után haladék nélkül megvizsgálni. Az átvétel a küldeménykézbesítő (futárszolgálat, posta) által vevőnek való átadását jelenti
    • A vevő köteles haladék nélkül jelenteni az eladónak, miután az árut megvizsgálta, milyen hibát észlelt, vagy amely szakszerű kezelés során észrevehetővé vált.
    •  Ha mennyiségi vagy típusbeli különbséget fedez fel a szállítólevél vagy számlán feltüntetetthez képest, ezt legkésőbb az átvételt követő napon belül köteles az eladónak jelenteni.
    • A vevő köteles a jelentést írásban, az eladó címére, vagy az info@profigym.hu e-mail címre elküldeni. A jelentésben fel kell tüntetni a fogyatékosság jellegét (jellemzés, miben nyilvánul meg) és fel kell tüntetnie, milyen igényt érvényesít a fogyatékosság következményeképp.
    • A fogyatékosságból adódóan a következő igények támaszthatóak: a hiányzó áru elküldése, ésszerű engedmény a vételárból vagy a szerződéstől való elállás.
    • A reklamáció során a számla (szállítólevél) mellékelése, a fizetés és a szállítás igazolása és maga a reklamált áru bemutatása szükséges.
    • Az áru hibájából eredő reklamáció esetén az áru, amelyre az eladó garanciát kapott a gyártótól, a szavatossági idő lejártáig kell, hogy reklamálva legyen.
    • A reklamációs formanyomtatványt a vevő postával juttatja el az eladó címére, vagy pedig e-mailben, a master@profigym.hu címre.
    • Az eladó köteles a reklamációt a törvény által megszabott 30 napon belül lebonyolítani. A törvényes idő a reklamált termék eladóhoz való visszakerülésének napján kezd futni.
    • Az eladó felelőssége, hogy a vevő (fogyasztó) az árut az adásvétel szabályai szerint kifogástalan formában kapja kézhez. Amennyiben az áru nem felel meg az adásvételi szerződésben feltüntetettnek, a vevő jogosult az adásvételi szerződésben feltüntetett állapot ingyenes és indokolatlan késedelem nélküli visszaáálítására az eladó által. A vásárló kérheti a hibás elem javítását vagy cseréjét. Amennyiben ez nem lehetséges, a vevő kérheti a megfelelő árleszállítást vagy elállhat a szerződéstől.
    •  Az a szerződéssel való ellentét, amely 6 hónapon belül merül fel, az ellenkezője bizonyításáig az áru átvételekor már meglévő ellentétnek minősül.
    • Ha a hiba helyrehozhatatlan, és akadályozza a megfelelő, hibátlan áruként való használatot, a vevő kérheti a termék cseréjét, vagy elállhat a szerződéstől. Ugyanez a jog fennál, amennyiben a hiba helyrehozható, de újra megjelenik, ismétlődik, és ezáltal az áru megfelelő használata nem lehetséges (gyakorlatban a harmadik ugyanolyan, vagy negyedik bármilyen hibásodás javíthatatalan meghibásodásnak minősül).

    Az Ön védelmében

    Együttműködésünk során arra törekszünk, hogy ne sértsük meg az Ön magánéletét. Azonban, hogy fel tudjuk kínálni szolgáltatásainkat, szükséges, hogy ismerjük némely adatait. Ezen adatokat úgy kezeljük, hogy a velük való visszaélés lehetőségét kizárjuk. A részleteket kérjük, olvassa el az alábbi dokumetumban.

    • Kötelező adatok – ezeket a regisztrációs kérdőívben csillaggal jelöljük. Hogy ne legyen szükséges ismételten megadni azokat, kérjük, éljen a regisztrálás lehetőségével.
    • Együttműködésünk adatai – az együttműködés során gyűjtjük az Ön rendeléseit. Ez szükségszerű a szállítás, esetleges reklamáció lebonyolítása miatt. E vásárlások adatai biztonságban vannak databázisunkban, harmadik fél számára nem hozzáférhetőek.
    • Vásárló adatainak szervereinken kívüli felhasználása :  a vásárló adatait bizalmasan kezeljük, más szubjektumoknak nem továbbítjuk azon partnereink kivételével, akik a pénzügyi tranzakció lebonyolítást biztosítják – például a bankok. Ezt azonban csakis az adott ,konkrét vásárlás során tesszük lehetővé. Ezen adatok nem lesznek hozzáférhetőek reklám vagy marketing és hasonló társaságok számára sem.
    • Szervereink közé tartozó más szerverek: profigym.hu, dymatize.cz, kettler-eshop.cz, profigym.eu, homegym.sk ,homegym.at (további kiegészítés a profigym.hu szerverek köréből lehetséges)
    • Rendelésének elküldésével hozzájárul ahhoz, hogy e-mailben elküldjük akciós ajánlatunkat. Ezeket a hírleveleket egyszerűen elutasíthatja az érkező e-mail alján szereplő instrukció alapján.
    • Egységes adatok – ezeket átadhatjuk megbízható harmadik félnek, vagy vásárlókról, látogatottságról, forgalomról és ezzel  összefüggő  átfogó statisztikai felmérések céljából. Ezek a statisztikai felmérések azonban nem teszik lehetővé egyes vásárlók azonosítását.
    • Webshopunk használatával hozzájárul az önről és vásárlásairól szóló információ gyűjtéséhez . Ebben a dokumentumban részletezve vannak ezen információk kezelésének feltételei. Amennyiben ezen a jövőben változtatnánk, a változtatásokat nyilvánosan publikáljuk, azaz az Ön számára hozzáférhetőek lesznek.
    Szeretné az árut 14 napon belül visszaszolgáltatni?

    • Javasoljuk, hogy mellékelje a vásárlást igazoló számlát, vagy a rendelésszámot.
    • Adja meg a számlaszámot, amelyre átutalhatjuk az összeget.
    • Javasoljuk, hogy az áru visszaküldésének idejéről egyeztessen e-mailben (master@profigym.hu) a Homegym s.r.o-val.
    • Az árut ki lehet próbálni -, de ez nem vezethet látható elhasználódáshoz, a termék fogyásához. Az áru használatával kapcsolatban tartsa szem előtt a költségeket, amelyek a Homegym s.r.o.-t terhelik az áru eredeti állapotának visszaáállításához. Ezen díjak fizetését elkerülheti, ha az áru eredeti állapotát egyedül (tisztítás, kiegészítés, átcsomagolás, stb) visszaállítja. A szerződéstől való elállás minden esetét külön kezeljük.
    • A csomagolás nem az adásvételi szerződés része, ennek ellenére a Homegym s.r.o. jogosult az áru visszajuttatás tényleges költségeinek igénylésére, ilyen esetben levonásra kerül a termék árának visszaszolgáltatása során.
    • A szerződéstől való elállás 14 naptári napon belül lehetséges, nem munkanapon belül, amely az áru vevő által való kézhezvételét követő napon kezd futni
    • Az áru visszajuttatásának költségei a vevőt terhelik.
    • Az árut a fogyasztó/felhasználó küldheti vissza, a viszonteladók, vagy adószámmal vásároló partnerek nem rendelkezik ezzel a joggal, ez a lehetőség a Homegym s.r.o. -val való egyeztetésen múlik.
    • A fogyasztó a Polgári Törvénykönyv § 1837 estében nem állhat el a szerződéstől.

    
Záró rendelkezések

    A beleegyezés bejelölésével a vevő lehetővé teszi a személyes adatok használatát a meghatározott tartományban, és elismeri, hogy a vásárlási feltételekkel megismerkedett , azokkal fenntartás nélkül egyetért. Ha a vevő viszonteladóként vásárol (adószámmal) néhány más rendelkezéssel is egyetért az alábbiak szerint:

    • Ha a gyártó  a garanciális feltételekben másként nem rendelkezik, a szavatossági idő 12 hónap az áruátvételtől számítva.
    • A vásárolt árut indoklás nélkül nem lehet visszaküldeni
    • a "hibás teljesítés jogai" fejezetből ki van zárva a következő megállapítás:"Az a szerződéssel való ellentét, amely 6 hónapon belül merül fel, az ellenkezője bizonyításáig az áru átvételekor már meglévő ellentétnek minősül."
    • Abban az esetben ha a reklamáció indokolt, a vevő nem igényelheti a szállítási díj visszatérítését

    Alternatív vitarendezés (ADR)

    A vásárló és a forgalmazó között fennálló vita esetén a vásárló kezdeményezheti az ellentét bíróságon kívüli rendezését. Ebben az esetben a vevő a Cseh Fogyasztóvédelemi Felügyelethez (www.coi.cz) fordulhat, követve az ott foglalt szabályokat. További információk  az alternatív vitarendezésről megtalálhatók a Cseh Fogyasztóvédelmi Felügyelet oldalán. Az alternatív vitarendezés online is megindítható, a https://webgate.ec.europa.eu/odr/ oldalon található űrlap kitöltésével.

    Ezek a feltételek 2014 január 1.én lépnek hatályba
    HOTLINE